SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 25 Sie 2003, 18:47:23 CEST

On Monday 25 of August 2003 13:57, wrobell wrote:

> imho puscic to na buildery z bcondem, a jak juz dojdzie xemacs na ac, to
> puscic bez bconda. ot cała filozofia. po cholerę później odkręcać mmazurowe
> commity?

Odkręcenie commitów to jest kein problem. Natomiast xemacs raz się (a) nie
budował, a drugi raz się (b) wywalało to coś przy budowaniu ac/am/gt. A gdyby
na ftpie wylądowały src.rpmy które by default się wywalają (bo trzeba
wiedzieć, że należy użyć bconda), to zaś ktoś inny by się czepiał :)

O ile mi wiadomo założenie jest takie, że na ftpie lądują takie src.rpmy,
które się budują, a nie takie w których trzeba zastosować wiedzę tajemną,
żeby się budowały (czytajcie: nie będzie puszczania pakietów z bcondami...
albo domyślnie paczka buduje się całkowicie, albo części funkcjonalności nie
będzie). Fakt, że mnie te src.rpmy ani grzeją, ani ziębią i w sumie nigdy nie
słyszałem, żeby ktoś z nich korzystał, ale już kilkukrotnie mi zwracano
uwagę, że trzeba o nie dbać. Jak trzeba, to trzeba.

Btw: malekith - prosiłem ostatnio, żebyś dał możliwość puszczania zleceń z
src.rpmami branymi z ftpa - cofam to. Obecnie by mi się to przydało, ale to
tylko ze względu na to, że buildery nie są doskonałe. Później lepiej, żeby
takiej funkcjonalności nie było i żeby nikogo ona nie kusiła.