SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 25 Sie 2003, 20:24:32 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Y-y. Podbijanie releasów mam zamiar usankcjonować. Wstępny pomysł jest
> taki, żeby w przypadku zmian nie wpływających bezpośrednio na
> funkcjonalność danego oprogramowania (tzn. poprawka w
> dokumentacji/tłumaczeniach/domyślnej konfiguracji/coś w tym stylu)
> dopuścić niepełne releasy. W ten sposób przy upgrejdzie wiedziałbym, czy
> rzeczywiście jest sens upgrejdować, czy też to są jakieś nieistotne
> poprawki.

Jaki to ma sens?
Po pierwsze - nie upilnujesz co jest jaką zmianą
Po drugie - doprowadzi to do takiej sytuacji jak jest w wersjonowaniu
kernela cieciwy (Wojtek, to naprawdę jest mało wygodne i sensowne...)
Po trzecie - ludzie będą się szczypali ze zmianami release i przez wieki
będzie release 2

czytaj: bez sensu.

> Btw: po zakończeniu budowania podstawowych pakietów Ac wszelkie roszczenia
> nestowców/dcowców odnośnie podbijania releasów będą ignorowane. DCowców z
> założenia (bo heretycy :), a nestowców, bo arekm --force zna :)
>
> Wszystkich mających ochotę stracić rw zapraszam do krytyki/polemiki.

ja, ja, ja, wybierz mnie!! JA, JA, JA!!! MNIE, WYBIERZ MNIE

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...