reiser i quota

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 25 Sie 2003, 20:04:45 CEST

Używa ktoś tego?
Ja niechcący się wpakowałem na jednej maszynce i teraz nie mam jak tego
zmienić (zwłaszcza że maszynkę widziałem 2 razy w życiu...)
Nie chce mi działać quota ;) Znaczy się działa, ale źle. Ot:

[root w srv1 pub]# quotacheck -um /home
[root w srv1 pub]# quotaoff /home
[root w srv1 pub]# quota smbadm
Disk quotas for user smbadm (uid 584):
     Filesystem  blocks   quota   limit   grace   files   quota   limit grace
      /dev/hda4 11813135       0 15000000             833       0      0

[root w srv1 pub]# quotaon /home
[root w srv1 pub]# quota smbadm
Disk quotas for user smbadm (uid 584):
     Filesystem  blocks   quota   limit   grace   files   quota   limit grace
      /dev/hda4 3424527       0 15000000             833       0       0

Ma ktoś jakieś sugestie co może być nie tak? Ew mógłby się podzielić
konf na której quota na 100% działa na reiserze?
jajko 2.4.19-2.8 od jacka.

Andrzej