SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 25 Sie 2003, 20:05:59 CEST

On Mon, Aug 25, 2003 at 07:37:11PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Y-y. Podbijanie releasów mam zamiar usankcjonować. Wstępny pomysł jest taki,
> żeby w przypadku zmian nie wpływających bezpośrednio na funkcjonalność danego
> oprogramowania (tzn. poprawka w dokumentacji/tłumaczeniach/domyślnej
> konfiguracji/coś w tym stylu) dopuścić niepełne releasy. W ten sposób przy
> upgrejdzie wiedziałbym, czy rzeczywiście jest sens upgrejdować, czy też to są
> jakieś nieistotne poprawki.

Poczytaj sobie changelogi. Pozatym określenie ,,nieistotne poprawki''
jest wysoce sybiektywne.

> Btw: po zakończeniu budowania podstawowych pakietów Ac wszelkie roszczenia
> nestowców/dcowców odnośnie podbijania releasów będą ignorowane.

Przez?

> DCowców z
> założenia (bo heretycy :), a nestowców, bo arekm --force zna :)

malekith też zna, ale jest z natury leniwy i mu się nie chece.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h