SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 26 Sie 2003, 00:30:20 CEST

On Tuesday 26 of August 2003 00:38, wrobell wrote:

> i od pilnowania by _całość_ trzymała się kupy... ale cóż, po co. :-)

Oj nie nie nie. Teraz właśnie mam zabawę, bo muszę zmusić, żeby maksymalna
ilość pakietów się budowała i weszła do dystrybucji. Później rzecz będzie
polegała na tym, że jeśli ktoś się znajdzie, to pakiet zostanie
zupgrejdowany, a jeśli nie, to będzie leżał staroć i straszył. W ten sposób
się werbuje nowych deweloperów, bo niektórych userów zaczyna wkurzać, że ich
ulubiony program jest już cały z pajęczyny :)