SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 26 Sie 2003, 11:04:54 CEST

On Mon, 25 Aug 2003, wrobell wrote:
> tak Ci się tylko wydaje. idę o zakład, że przy ,,odkręcaniu'' o jakimś
> pakiecie zapomnisz. i zrobi się trochę dłużej.

Tutaj możesz mieć rację, ale to żaden argument.

> nie bardzo rozumiem. chcesz przerzucić nest na branch-a? a ac na head?

Oczywiście.
Od samego początku nest miał być miejscem na rzeczy z brancha DEVEL...

> imho, możesz zapomnieć, że będzie ,,tak samo jak przed mrożeniem ra'' i
> wypuścisz w ten sposób stabilne distro, ponieważ jest zbyt wiele
> pakietów by utrzymać to w kupie na head bez mrożenia.

Jakiś sposób mrożenia będzie potrzebny. Na pewno nie taki jak miał miejsce
przy RA, bo to było DUŻO za długo.

Nie powinien.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski