kadu.spec (HEAD), m4-1.4p-0.pre2.8

Paweł Czapski czapa w czapa.one.pl
Wto, 26 Sie 2003, 15:48:04 CEST

Dnia Tuesday 26 of August 2003 15:04, Jacek Rzęsista popełnił wiadomość:

> Ja mam w Ra:
> automake-1.7.6-1
> autoconf-2.57-6
> I rc3 się buduje ..... Szczerze mówiąc rc4 jeszcze nie próbowałem ..... Ale
> jakieś takie problemy miałem przy budowaniu rc3 ze starszymi wersjami
> automake/autoconf.

wrzucilem autoconf-2.57-6 i kadu dalej wysypuje sie w tym samym miejscu
sa jakies inne sugestie?

BTW autoconf-2.57-7 wymaga m4, a ten tez mi sie nie buduje:
$ ./builder -D -bb m4.spec
[--ciach--]
+ aclocal -I acm4
aclocal: macro `_LT_AC_LTCONFIG_HACK' required but not defined
aclocal: macro `_LT_AC_LTCONFIG_HACK' required but not defined
aclocal: macro `_LT_AC_LTCONFIG_HACK' required but not defined
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.91717 (%build)
[--ciach--]
na aclocal sie wywala, to wskazuje na automake'a, ale ten mam najnowszy z CVSu
- moze "za nowy" ?
ale to tak na marginesie ;]
)
--