SPECS: gettext.spec (HEAD) autoconf.spec (HEAD) automake.spec

Wto, 26 Sie 2003, 19:18:00 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Tutaj możesz mieć rację, ale to żaden argument.

> Oczywiście.
> Od samego początku nest miał być miejscem na rzeczy z brancha DEVEL...

Dokladniej nest mial byc na rzeczy *testowe*.
A na HEAD jest miejsce na rzeczy *przetestowane*.
Co nie przeszkadza, by w ramach wyjatku puszczac rzeczy z HEAD do nest, o
ile sie zbuduja.

  phone (48)(58) 347 14 61