Kdevelop...

ANGELUS the_angelus w o2.pl
Wto, 26 Sie 2003, 19:40:55 CEST

Może to nie właściwe pytanie do nie właściwej grupy na liście
dyskusyjnej, ale.... .
Otóż niestety nie mam przyjemności używać dystrybucji PLD.
Jedyną płytkę z PLD, którą mam to PLD, który jeszcze nie był oznaczony
numerkiem 1.0 . Poza tym gdy go instalowałem i skonfigurowałem lilo,
to poźniej Windows(tak ,niestety ten system musi być na dysku czy tego
chcę czy nie :-(  nie pokazuje mi jednej głównej partycji :-?

Ale do rzeczy oprócz Windows mam jeszcze Slackware 8.1.01 . Gdy będę
miał trochę więcej pieniędzy to kupie sobie gdzieś płytki z PLD, bo na
dobre serce innnego człowieka chyba nie mogę liczyć:-( .
Tymczasem mam zamiar wpomóc twórców PLD. Choć interesuję się
programowaniem m.in. C/C++ to w tej chwlili myślę że nie jestem w
stanie wspomóc samych developerów.
Jak już jednak wspomniałem nie mam na dysku najnowszego PLD :-( i
kieruję pytanie:

Czy dokumentacja do KDevelop została już przetłumaczona, gdzyż mógłbym
ją przetłumaczyć (m.in podręcznik C/C++ ).

Pszepraszam za taki długi list i dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Może niedługo też będę szczęśliwym użytkownikiem PLD lub/i
współtwórcą...

--
Pozdrowienia,
 ANGELUS                          mailto:the_angelus w o2.pl