Kdevelop...

ANGELUS the_angelus w o2.pl
Wto, 26 Sie 2003, 21:04:27 CEST

On Tuesday 26 August 2003 20:36, Paweł Gołaszewski wrote:

> Jeżeli cię interesuje to warto "w praniu" się uczyć ;)))

> Konto zawsze da się załatwić ;)

No mam nadzieje ze juz niedugo dolacze do programistow C/C++ w teamie PLD.
Tymczasem, moze zna ktos kogos chetnego na kupno ksiazek C++ Builder 5
Vademecum Profesjonalisty tom I i II , stan idealny, lacznie z plytkami,
oczywiscie taniej niz u wydawcy. Nei chce tu robic zadnego ogloszenia, ale
kupilem te ksiazki i okazuje sie ze chce programowac tylko na linux, wiec...