SPECS: kde-style-plastik.spec (HEAD)

Czw, 28 Sie 2003, 12:50:38 CEST

Piotr =?iso-8859-2?q?Szyma=F1ski?= wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz (Thursday 28 of August 2003 01:24)
> Proponuje zebys nie sprawdzal tego pliku. Albo, zeby dodac do adaptera zeby
> ignorowal makra w opisach nazwach i subjectach.

Ale to nie ja, tylko ty powinienes sprawdzac.

> Nie bo wygodniej jest z %{_name} a nie jest obowiazkowe lecenie po kazdym
> specu adapterem.

A na czym polega ta wygoda ?

IMO nie jest wcale wygodnie, bo robiac C&P trzeba te makra recznie
rozwiazywac. Chyba, ze z jakiegos powodu przewidujesz w miare czesta zmiane
wartosci tego makra w danym specu...

A do tworzenia nastepnych specow powinien byc uzywany template, a nie spec
podobny...

BTW: moze zrobic
  mv kde-style-template.spec template-kde-style.spec
  mv kde-icons-template.spec template-kde-icons.spec
?

> Wiem, zaraz poprawie.

  phone (48)(58) 347 14 61