php-pear-*

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 30 Sie 2003, 15:42:29 CEST

On Sat, Aug 23, 2003 at 11:11:12PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Dwie rzeczy:
> - czy tylko mi się wydaje, że "This class has in PEAR status: %{_status}."
>   tak "średnio" brzmi? To "in PEAR" chyba bardziej pasowałoby na początku
>   lub końcu zdania...?

Hmm... 'In PEAR this package has status: %{_status}." ?
A może  'In PEAR status of this package is: %{_status}." ?
Jakieś inne propozycje?

> - (podpatrzone w KLD) część modułów ma własne strony, więc można dla
>   nich podawać w URL coś bardziej konkretnego niż http://www.pear.net/

Ok, poprawię to. Gdy zająłem się pear, spotkałem już taką konwencję, tj.
url do strony głównej pear.
Swego czasu zastanawiałem się nad właśnie takim rozdrobnieniem, później
jakoś mi przeszło.