[ANNOUNCE] Betatesters

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 28 Sie 2003, 22:35:22 CEST

Witam,

Aby uzyskać lepszą "jakość" oraz mieć mniej problemów potrzebne jest
rozpoczęcie testów pakietów z prawdziwego zdażenia... Istnieje już od
dawna grupa betatesters (nawet zapomniałem o nich) założona na wniosek
dobrka, która miała się tym zająć. Postanowiłem ją reanimować.

- po pierwsze na tej liście będą się pojawiały zostawienia co nowego
  pojawiło się w ready i jest uznane przeze mnie za gotowe do testów.
- po drugie będę tam pisał co zostało przeniesione z ready. Żeby nie było
  wątpliwości: to nie są announce. Nie mam po prostu na nie czasu...
  niestety :(
- po trzecie - nie przewiduję narazie odgórnych procedur testowania. Ot,
  po prostu należy zainstalować i sprawdzić czy to normalnie chodzi w
  używanych konfiguracjach. Jeżeli ktoś ma pomysł na lepsze sposoby -
  zapraszam :)
- po czwarte.... jeżeli coś nie zostanie wykryte przy testach to po prostu
  znajdzie się w updates... więc chyba warto, nie? :)

Oto adresy gdzie pojawiają się pakiety (zresztą te wpisy są w aktualnych
wpisach poldkowych, zakomentowane tylko):
source = ra-ready,noauto ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/ready/<arch>/
source = ra-test,noauto ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ra/test/<arch>/

ra-test to miejsce gdzie ląduje wszystko co zostało zbudowane.
ra-ready to jest miejsce tymczasowe jako przygotowane do testowania lub
czekające na spełnienie zależności (vide teraz tcl czy id3lib)

Wszystkich chętnych zapraszam do zapisania się na listę:
pld-betatesters-subscribe w pld-linux.org

Wiem, że jest wiele osób, które ma ochotę na nowsze rzeczy i raczej ready
jest bezpiecznym sposobem na ich uzyskanie używając RA. Nie ma się za
bardzo czego bać (ale mogą się zdażyć niespodzianki).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...