DISTFILES: ERRORS: z80pack.tgz

Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 29 Sie 2003, 00:28:54 CEST

Dnia Fri, Aug 29, 2003 at 12:17:32AM +0200 Jakub Bogusz
otworzył klatkę i przysłał mi gołębia pocztowego z wiadomością:
> Jak ściągałem ręcznie, to ciężko było się dobić - mają jakiś ostry limit
> na liczbę połączeń (20 anonimowych użytkowników jednocześnie IIRC).
oj raczej to nie to, maja limity na ilosc przeslanych danych w ciagu
jakiegos tam czasu... wlasnie przegladam co tam maja :) i co chwile mam:
Brak dostępu: 553 Permission denied on server. (Transfer limits exceeded)
a po pewnym czasie dziala wszystko z powrotem...

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |