[head] rfc: grub i _datadir

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 30 Sie 2003, 18:27:02 CEST

Jest tu taki likon co mnie męczy, ale ja chciałbym poprawne rozwiązanie, więc:

W grub.spec jest:

%define _datadir /boot

Skrypt grub-install kopiuje pliki *stage* z $pkgdatadir/
(%{_datadir}/grub/i386-pld) do /boot/grub. Ale nasz spec wywala
/boot/grub/i386-pld (i przenosi z /boot/grub/i386-pld/* do
/boot/grub/*). Wobec czego skrypt się wywala.

IMHO należy ze skryptu wywalić kopiowanie (bo po co ono?). Druga opcja
to zmiana _datadir na /usr/share i pozwolenie skryptowi na kopiowanie.
Ale dostaniemy bezpańskie pliki. Trzecia to umieszczenie dwóch kopii
tych plików w pakiecie (też bez sensu).

RFC?

(znaczy czy nie nażarłem się jabłek a one sferementowały i głupoty
mówię)

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h