[Ra][NEST]perl requires

Nie, 31 Sie 2003, 13:42:11 CEST

Tomasz Wittner wrote:
> Cześć.
>
> Proszę o wyjaśnienie mi przyczyny poniższego:
> Zbudowałem rpm'y z namazu.spec pod NEST i Ra (obniżając wersje w BR).

I wlasnie. Zmieniajac BR powinienes dodac dodatkowe zaleznosci...
(od perl-Text-ChaSen, ktorego u nas nie ma)

> Pod NEST się instaluje, pod Ra:
>
> ~/rpm/SPECS]$sudo rpm -iv ../RPMS/namazu-2.0.12-1.i586.rpm
> błąd: niespełnione zależności:
>         perl(Text::ChaSen)   jest wymagany przez namazu-2.0.12-1
>
> configure odpalone "z palca" pokazuje:
>
> checking for Text::ChaSen perl module... no
>
> i dalej można normalnie zrobić make && make install : instaluje się i działa
> pod Ra.

Modul Text::ChaSen jest dostepny w perlu 5.8, a w specu wsparcie dla niego
nie jest wylaczane?

Hint: wynik budowania speca nie moze zalezec od obecnosci lub nieobecnosci
jakiegos pakietu.

  phone (48)(58) 347 14 61