namazu.spec: Requires: webserver

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 31 Sie 2003, 23:38:19 CEST

Dobry wieczór,

mnie się osobiście nie podoba, mało tego, nie wiem, co należy z tym zrobić (i
żeby było jeszcze poprawnie):
%define _libexecdir /home/services/httpd/cgi-bin
przy czym services (wyjątkowo) nie gra tu roli
[...]
%package cgi
[...]
Requires:   webserver
^^^^^^^^^^^^^^

Teraz wyjaśnienie, dlaczego mam obiekcje:
używam wwwoffle, a jego cache (4GB) przeszukuję przez namazu. Nie potrzebuję
instalować do tego żadnego
1). webserwera,
2). ew. posiadać katalogu /home/services/httpd/cgi-bin/ a raczej posiadać
namazu.cgi w PATH.
Aktualnie mam namazu.cgi w:
/usr/local/libexec/namazu.cgi (kompilowane ze źródeł [i wiem, że local
to nie miejsce na pliki dystrybucji]).

Pytania:
1). czy  można wyrzucić: Requires:   webserver
2). czy i gdzie przenieść namazu.cgi? Od biedy  /home/[x]/httpd/cgi-bin/ może
zostać?
3). inne, na które nie wpadłem, czy jest w ogóle nad czym medytować.

Dobranoc,
Tomek
PS:
Jeżeli potrzebuję przeszukiwać lokalne zasoby udostępniane po http, to mam w:
/home/httpd/cgi-bin/namazu/
link namazu.cgi -> /usr/local/libexec/namazu.cgi
+ kilkanaście plików np:
activeperl.rc  activeperl.sh autobook.rc autobook.sh  vim.rc vim.sh
gdzie *.rc konfig dla namazu .cgi, *.sh wywołanie namazu .cgi z konf. w *.rc
a bazy namazu gdziekolwiek.

--
Tomasz Wittner