mysql4 [kernel-2.2.25-3 i freeswan 2.0]

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Śro, 27 Sie 2003, 11:27:32 CEST

Dnia Fri, 26 Sep 2003 12:22:22 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał:

> [...]

tez nie kojaze ale prawdopodobnie tak.
Chodzi o to ze freeswan naklada latke na zrodla jajka i jest taki myk ze
jest wymagane drzewo /usr/src/linux/Documentation do wrzucenia patchy na
dokumentacje uzupelniajac ja o ipsec. Patche te z tego co pamietam
tworza nowe pliki.

> Aha, i rozumiem ze chcesz przebudowac zmiane:
>
> revision 1.39.2.1
> date: 2003/07/11 12:00:56;  author: eothane;  state: Exp;  lines: +6
> -3- some pld.org.pl->pld-linux.org cosmetics

chodzi o to ze branchu RA nie ma updatowanych specy?
Niestety nie mam tego gdzie przetestowac na RA. Wszystko powinno byc ok
po przeniesieniu speca do tego brancha ale nie chce tego robic bo i tak
nie moge testowac wiec prosze aby ktos przeniusl speca, zbudowal i
sprawdzil po zainstalowaniu czy zawartosc /etc/ipsec/ipsec.conf jest
odzwierciedlana w wyniku polecenia `ipsec auto --status`

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik