[pld-discuss-pl] cdg: 20031129-kernel-w-ac (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 1 Gru 2003, 12:02:57 CET

On Mon, Dec 01, 2003 at 09:58:58AM +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Mon, 1 Dec 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> A czy fbdev.diff wreszczcie przestalo rozwalac inne FB ?

Nie wiem; możliwe, że tdfxfb też psuje (używam trzech swoich łatek
luzem, a nie fbdev.diff - ale te łatki weszły tam, a nie do głównej
gałęzi).

Co do stabilności 2.6 - czy "rmmod fbcon" nie powoduje już rozwalenia
konsoli? (ew. czy jest przed tym zabezpieczenie w postaci zawsze
niezerowego licznika wykorzystania)