"dziura" w Xach/KDE

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 2 Gru 2003, 23:31:04 CET

On wtorek 02 grudzień 2003 19:49, Tomasz Wittner wrote:

> I do mnie też, zamiast na listę, w sprawie chkconfiga. Nie przejmuj się -
> robię dokładnie tak samo (przy okazji przepraszam "ofiary" spamu ode mnie)
> - wynika to ze zmiany działania przycisku "Odpowiedz" w Kmailu (w tym w
> KDE 3.0.x było OK). Żeby wysłać RE: na listę. trzeba wcisnąć L albo
> pofatygowac się z myszką do menu ;-) - IHMO zmiana w złą stronę.
>
> Do Zytka: a tapetę masz zajefajną - w pełni rozumiem Twoje zdenerwownie tą
> " dziurą".
>
> Pozdrawiam,

tapetek zawsze szukam na artfan.net.. ;-) teraz wybrałem tą, którą autor
strony wyświetla na głównej stronie z podpisem "tapeta na moim pulpicie" :)

a co do KMaila.. miałem tego z KDE 3.1.4 na neście a teraz mam tego z AC
(chociaż zaraz sobie kompiluję stare KDE.. coś to nowe niedoklikane jest..)
i odpowiadam w ten sposób, że klikam na posta prawym i wybieram Odpowiedz
(skrót klawiszowy R) i odpowiada mi zawsze na listę..

PS. averne.. ;p~

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]