python-pygtk i pochodne nadal nie dzialaja w Ac

Pon, 1 Gru 2003, 22:57:58 CET

On Monday 01 December 2003 22:46, Marcin Krzyzanowski wrote:

> nienie... jak to bylo puszczane, czyli wczoraj to juz byly nowe devele

No i u mnie jest dobre.
poldek> ls python-* -I
python-2.3.2-4
python-Imaging-1.1.4-5
python-libs-2.3.2-4
python-modules-2.3.2-4
python-numpy-23.1-0.1
python-pygtk-2.0.0-5
python-pygtk-atk-2.0.0-5
python-pygtk-gobject-2.0.0-5
python-pygtk-gtk-2.0.0-5
python-pygtk-pango-2.0.0-5
poldek>

[matkor w bkorniak site-packages]$ python
Python 2.3.2 (#1, Nov 30 2003, 16:53:35)
[GCC 3.3.2 (PLD Linux)] on linux2
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.

Zrobiłem uninstall wszystkiego związanego Python install tego co było
potrzebne do python-gtk. (jeszcze nie to co właśnie puściłeś na buildery).

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright