chkconfig - czytelność wyświetlanych informacji.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 2 Gru 2003, 00:26:18 CET

Dnia wto 02. grudnia 2003 00:10, Marcin Krzyzanowski napisał:

> w czym ta starszosc sie przejawia ?
chkconfig-1.2.22 [2] jest starszy od chkconfig-1.2.24h [1] - wnioskuję to z
numerów wersji oraz przyjętych powszechnie sposobów wersjonowania
programów ;-)))
> jakies roznice w
> dzialaniu/funkcjonalnosci ?
To ja się o to pytam - może w Changelogu ktoś zauważy jakieś 'ale' mogące dot.
Ac. Przynajmiej w specach nie zauważyłem wymagań co do wersji chkconfig.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.