"dziura" w Xach/KDE

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 2 Gru 2003, 18:44:17 CET

Zwróćcie uwagę na tą "dziurę' szarą w prawym dolnym rogu.

http://ostrow-wlkp.net/~zytek/screenshot-kde-hole.png

jeszcze ciepłe AC.. instalowane wczoraj. pamiętam, że na neście i KDE 3.1.9x
też miałem takie coś ale jak przekompilowałem sobie 3.1.4 z HEAD to problem
zniknął.. nie wiem, ktoś się z tym spotkał?

i tak chyba sobie zaraz zacznę budować kde z CVSu.. nie wiem tylko czy z HEAD
starsze, ale takie w którym wiem, że mi wszystko chodzi jakbym chciał czy z
DEVEL, w którym mam "dziurę", nie wiedzieć czemu nie współpracującego xmmsa
z arts i kmaila, który się pieprzy gdy mam 4 konta odbierane po SSLu z
certyfikatem do którego wyświetla okienko, czy go zaakceptować(muszę
stosować "workaround" klikalny, żeby potem móc odbierać pocztę z 4 kont
naraz - i tak za każdym odpaleniem kmaila, dobrzę, że mój desktop odpalam
max kilka razy dziennie)...

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]