"dziura" w Xach/KDE

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 2 Gru 2003, 19:49:51 CET

Dnia wto 02. grudnia 2003 19:18, Tomasz Kowalczyk napisał:

> to moja wina :)). przypadkowo odpisalem koledze na maila a nie na grupe...
I do mnie też, zamiast na listę, w sprawie chkconfiga. Nie przejmuj się -
robię dokładnie tak samo (przy okazji przepraszam "ofiary" spamu ode mnie) -
wynika to ze zmiany działania przycisku "Odpowiedz" w Kmailu (w tym w KDE
3.0.x było OK). Żeby wysłać RE: na listę. trzeba wcisnąć L albo pofatygowac
się z myszką do menu ;-) - IHMO zmiana w złą stronę.

Do Zytka: a tapetę masz zajefajną - w pełni rozumiem Twoje zdenerwownie tą "
dziurą".

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.