chkconfig - czytelność wyświetlanych informacji.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 2 Gru 2003, 20:05:51 CET

Dnia wto 02. grudnia 2003 19:39, Jakub Bogusz napisał:

> Chodzi o to, że to ---/*** występowało _tylko_ w starym polskim
> tłumaczeniu. We wszystkich innych językach jest i w 1.2.22 było słownie
> (pełnym słowem lub skrótem).
O cholera - to mam problem - czyli nie ma najmniejszego sensu podbijać Epoch
chkconfig-1.2.22-5 (tym samym cofam to, co zawarłem w liście z
cvs diff -u -r chkconfig-1_2_22-5 chkconfig.spec

Pozdrawiam i dziękuję,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.