budowanie dla Ac - jakość pakietów, bcondy, GNOME1

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 3 Gru 2003, 08:51:20 CET

W liście z śro, 03-12-2003, godz. 01:00, Jakub Bogusz pisze:
> Trzy rzeczy:
>
> 1. Jaki sens ma puszczanie na buildery Ac pakietów nie dokończonych,
> np. bez polskich opisów, albo z zależnościami do wyeliminowania (typu
> qt-st czy większość *-static)?
> Poprawienie takich rzeczy to przeważnie kwestia minut czy godzin (od
> kiedy ktoś się za to weźmie), i potem znowu trzeba będzie puszczać do
> przebudowania - a buildery ostatnio mają co robić.
>
> 2. Pakiety miały być puszczane bez bcondów (z domyślnymi wartościami,
> które miały być przygotowane dla wersji dystrybucyjnych właśnie),
> [...]

Ad.3 Ja bym dał gnome1-libs i otoczke o której mowisz do supported.
Ale wtedy i mplayer, xmms i inne tam wyleca.
Ta lata na mplayera jest taka sobie, choc troche dziala.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>