--without gnome1

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 3 Gru 2003, 19:33:49 CET

On Wed, Dec 03, 2003 at 06:50:59PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Imho raczej należy przerobić BR:gnome1 na samo gtk1, jeśli chcemy gnome1
> wywalać.

Ja bym bardzo chętnie zamienił w takim frontline.spec, ale jakoś nie
chce się bez gnome-libs budować.
Nic nie wiem o porcie na GNOME2; gdyby to była aplikacja tylko gtk+, to
sam bym próbował.

Podobnie rzecz ma się z GUI do cdrdao (z tym, że tam jest nie samo
gnome-libs, ale gnomemm - a tego nawet nie mam u siebie).