chkconfig - czytelność wyświetlanych informacji.

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 3 Gru 2003, 21:25:21 CET

On Wednesday 03 of December 2003 08:46, Jakub Bogusz wrote:
> To wiem - tylko nie wiem, dlaczego akurat polski (i tylko polski) język
> ma być wyróżniony przez zastąpienie słów jakimiś piktogramami?

Jeśli już robić coś takiego (a robić... kurwica mnie bierze jak używam
chkconfig), to po prostu domyślnie w źródłach. Wtedy będzie spójność (a, że
jest to czytelniejsze od *jakiegokolwiek* tekstu, to chyba nie podlega
dyskusji).

> ---/*** jest czytelne, o ile ktoś się domyśli o co chodzi; bo nigdzie
> nie jest napisane, że "---" oznacza usługę wyłączoną, a "***" włączoną.

Osoby, które by się nie domyśliły najprawdopodobniej używają wersji
graficznych.