[pld-discuss-pl] cdg: 20031202-1755-wykluczenia-z-cdg (NEW)

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Czw, 4 Gru 2003, 21:16:42 CET

Dnia Thursday 04 of December 2003 21:10, Michal Kochanowicz napisał:

> Spójrzmy. Kilka lat miałem RW w CVS. Pewnego pięknego dnia Ktoś(tm)
kto i kiedy
> wypieprzył to RW. Następnie kilka albo nawet kilkanaście osób zaczęło
> mnie napastować, żebym poprosił o danie mi tego RW, które mi przed
> chwilą zabrali.
kto konkretnie nalezy do obu grup?
> Dla mnie to jest robienie idioty.
z kogo?
> Skoro tyle osób jest w
> stanie imiennie mnie wskazać i stwierdzić że chcą abym miał RW, to po
> jaką cholerę je zabierali?
kto konkretnie?
> Całe to gówno ma dla mnie jedną zaletę: jedna rzecz mniej mnie odrywa od
> przygotowywania się do obrony pracy mgr.
wszyscy mowili bys wyslal skrot hasla.
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871