cvs.pld.org.pl/CVSROOT/users

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 5 Gru 2003, 01:12:59 CET

On Fri, Dec 05, 2003 at 00:58:35 +0100, hunter wrote:

> NTG.

1 - dotyczy to ludzi z tej listy
2 - są tu ludzie, którzy są w stanie z kloczkiem rozmawiać

> pld-devel-pl w pld.org.pl
> :-p

Jak ja mu to powiem, to na złość jeszcze mi tego maila gdzieś na www
wystawi, żeby harvestery się nim karmiły. Wiesz, on mnie niezbyt lubi.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/