kernel-2.6 RATUNKU !!!!!

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 5 Gru 2003, 13:56:37 CET

On Fri, Dec 05, 2003 at 02:23:05PM +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> Mam juz dosc ......
> jest cos co powoduje ze na builderach podczas budowy kernel-up nie buduja
> sie pliki *_cs.ko
> po prostu nie buduja ...
> natomiast podczas budowy kernel-smp wszystko jest OK.

Z loga wynika, że się budują. I instalują do katalogu tymczasowego.
Tylko z jakiegoś powodu po %install ich już nie ma.
Może nie chodzić tylko o *_cs - po prostu te moduły są wymienione
z nazwy.

Podejrzewałbym to:

%if %{with up}
cp -a $KERNEL_BUILD_DIR/build-done/UP/* $RPM_BUILD_ROOT
%endif

%if %{with smp}
cp -a $KERNEL_BUILD_DIR/build-done/SMP/* $RPM_BUILD_ROOT
%endif

Nie wiem jak to dokładnie się zachowa - katalogi są te same, po
pierwszym cp -a mogą być jakieś symlinki...