glibc.spec z HEAD popusty

Nie, 7 Gru 2003, 14:57:18 CET

On Sunday 07 of December 2003 14:49, Michal Kochanowicz wrote:

> Ja mam głupie pytanie... co to jest "TLS"?
thread local storage. Lokalne dane wątku ale dostępne przez globalne
zmienne/indeksy. Więcej na google oraz np. tu:
http://www.michaelmoser.org/tlssupp.htm

> I w jaki sposób będzie
> dokonywany wybór, czy program ma korzystać z libc z /lib czy /lib/tls?
> (nie żebym nie miał pojęcia jak coś takiego wymusić, ale chciałbym
> wiedzieć jaka jest oficjalna koncepcja).
Wybór dokonywany przez run-time linker. Jeśli kernel obsługuje TLS to
użyj /lib/tls/ najpierw.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux