Branche w Ac

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 7 Gru 2003, 17:31:01 CET

On Sun, Dec 07, 2003 at 01:14:22PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Tymniemniej można imo juz teraz zacząć robić AC-branch - do tego i tak dojdzie
> prędzej czy później a unikniemy potencjalnych konfliktów.

Wtedy Ac nigdy się nie doczekamy :-(
Każdy będzie budwał z HEAD i kombinawał żeby mu to się
kompilowało/działało, a do Ac będzie się zaglądać w ostateczności (tak
teraz jest z RA-branch). Rezultat - na HEAD będą rzeczy może i nowe,
czasem działające, ale na pewno nie stanowiące jednolitej całości,
a w AC-branch nie będzie się działo praktycznie nic. Będą jeszcze jakieś
DC - budowane głównie z HEAD, ale jako jedna całość, tyle że bez
poparcia i wsparcia całego zespołu.

Niedługo będę miał serwer z dwoma opteronami. Myślałem, że będe na tym
Ac stawiał (nawet jakbym musiał własnego buildera postawić), ale przy
takim podejściu innych developerów to zastanawiam się, czy nie szukać
innej dystrybucji - skoro i tak system będę stawiał od zera. Jednak
przykro by mi było się z PLD pożegnać.

Pozdrowienia,
        Jacek