Branche w Ac

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 7 Gru 2003, 22:34:41 CET

On Sunday 07 of December 2003 21:29, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> Tylko które gpgme ma być, jeśli obie wersje są przez coś wymagane?
> Czy przekonanie tych paru pakietów wymagających 0.3.x do wersji 0.4.x
> jest jakoś specjalnie trudne?

(adgor w horand SPECS)$ grep gpgme-devel *|grep Requires|grep \<
cryptplug.spec:BuildRequires:   gpgme-devel < 0.4
sylpheed-claws.spec:%{!?_without_gpg:BuildRequires:     gpgme-devel < 0.4}
(adgor w horand SPECS)$

Jak widać - problem dotyczy tych dwóch paczek, z czego mnie osobiscie
interesuje tylko cryptplug.
Nie sprawdzałem, czy cryptpluga można przekonać do zbudowania sie z gpgme >=
0.4.0. Ale czy w ogole tędy droga? Imo to sa b. ważne zasoby związane z
bezpieczeństwem. Czy warto mając to na uwadze forsować w Ac pakiety tej
klasy, które są unstable? Czy jak damy na head gnupg 1.9.2 i przekonamy go do
tego aby umiał skorzystać z hkp to będzie wszystko ok?

--
Adam Gorzkiewicz