[Ac] openldap

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 7 Gru 2003, 23:57:07 CET

Chrum,

Changes:
OpenLDAP 2.1 Change Log

OpenLDAP 2.1.25 Release
        Build Environment
                Fix LDBM link bug (ITS#2863)
OpenLDAP 2.1.24 Release
[...]
        Build Environment
                Added Berkeley DB 4.2 detection (ITS#2839)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ITS#2839
ITS#
Summary
Notes

2839
Closed

Configure needs to be updated to handle libdb-4.2
quanah w stanford.edu
Tue, 25 Nov 2003 21:30:39 GMT
In HEAD/re22/re21

Nie wiem, na ile powyższe info może być użyteczne (+ zawarte fixy w nowszej
wersji). Właśnie próbuje uruchomić i coś mi nie wychodzi - pewnie trochę
nauki przede mną - nie zamierzam więc pchać nowych źródeł na HEAD, mimo, że
kompilacja i pakowanie wygląda ok, jezeli nie mam możliwości przetestowania
tego.

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.