Polityka informacyjna PLD

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 8 Gru 2003, 08:47:01 CET

Dnia nie 07. grudnia 2003 21:18, Marek Ciesielski napisał:
> Dobry wieczór :)
>
> Po ostatnim "incydencie" z dziurą w kernelu i pojawiającymi się na
> IRCu pytaniami userów (a nawet develeperów) czy nasze kernele są
> dziurawe, czy nie - naszedł mnie jeden wniosek - nasza polityka
> informacyjna jest do dupy - wielu z nas uważa, że jeżeli sami zdobyli
Jeśli chodzi o Ra, do informacje o wszystkich update'ach są publikowane na
pld-betatesters w pld-linux.org (wcześniej przez bluesa i ankrego, teraz już
tylko ankrego). IHMO jest to prowadzone w b. solidny sposób i szkoda, że tak
mało osób korzysta z dobrodziejstw tej listy, a przydałby się szerszy
feedback, testowanie, etc.. Póki co ani Ac, ani Ra w 2.4packi nie są  żadnym
oficjalnym release PLD, więc ... (tu niech sobie każdy wstawi, co mu pasuje).
> pozdrawiam,
Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.