glibc.spec z HEAD popusty

Pon, 8 Gru 2003, 09:51:07 CET

On Monday 08 of December 2003 09:31, Jacek Konieczny wrote:

> Na razie bym się o to nie martwił. AMD64 to raczej na serwery, a chyba
> niczego z powyższych na serwerach instalował nie będziesz.
Ja się martwię bo następny mój komp to będzie Athlon64.

> No i jak instalacja. Basesystem na wszystkich architekturach zawierałby
> "glibc" a na AMD64 "glibc64"? Trochę głupio.
Dlatego chciałem jedną paczkę zawierającą glibc32 i 64 bitowe :)

> Jak komuś zależy na aplikacjach 32-bitowych na AMD64, to niech instaluje
> wersję athlonową. Zakładam, że jak ktoś instaluje dystrybucję w wersji
> amd64, to biblioteki 32-bitowe albo nie są mu potrzebne, ale mają być
> jedynie dodatkiem dla kompatybilności.
Gdyby glibc.rpm było zawierał i 32 i 64 bitową bibliotekę zrobioną wg prawideł
to mógłbym mieć wszystkie rpmy 64bitowe z AC/amd64 + potrzebne mi biblioteki
32bit z AC/athlon po to by odpalać tego eagla czy gry loki.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux