[Ac] openldap

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 8 Gru 2003, 11:09:41 CET

Dnia pon 08. grudnia 2003 10:26, Jarosław Kamper napisał:

> [...]
>
> Może -r DEVEL albo coś, żeby inni zainteresowani mogli obejrzeć/pomóc ?
Pomoć muszę sobie najpierw sam w zrozumieniu działania i konfiguracji - póki
co mogę próbować coś sobie konfigurować i uruchamiać na openldap-2.1.22-5mdk
w mdk9.2, albo na tym z Ra, by mieć jaką taką pewność, że pakiet jest
sprawny, przenieść konfigi i próbować z pakietem Ac (i tak na razie nie mam
czasu, a i dużo "do zrozumienia" przede mną).
Raczej chciałem tylko zwrócić uwagę na zapis w "Changes" odnośnie nowej wersji
db , która jest teraz Ac.
Nie myślę o tworzeniu brancha, bo jedyną różnicą byłoby pole Version, poza tym
2.1.23 jest otagowane, więc powrót z 2.1.25 do 23 byłby, w razie czego,
prosty. Kto mam ochotę i zna się, niech robi upgrade źródeł, bo ja i tak nie
jestem w stanie tego teraz testować.

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.