Opis instalacja PostgreSQLa na DC dla leniwych

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pon, 8 Gru 2003, 14:11:04 CET

W liście z pon, 08-12-2003, godz. 14:08, Jakub Bogusz pisze:

> Hm, a instalator nie jest robiony pod dowolne i386?
Jest, ale mogła się jeszcze trafić paczka którą przebudowałem w chroocie
i686 z samym target=i386, dlatego chcę zbudować wszystko od nowa.

> Bo ich nie ma?
Bo wszystko to jest w coreutils, za 5 minut będzie poprawione.

> BTW, dobra wiadomość: xfs wreszcie wszedł do oficjalnego drzewa 2.4 :)
> (2.4.24-pre)

No to się cieszymy! xfsprogs mam też do przebudowania... najgorszy jest
problem z poldkiem o którym już pisałem.