[Ac] gDesklets i nowy Python

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pon, 8 Gru 2003, 14:47:17 CET

On Mon, Dec 08, 2003 at 02:38:32PM +0100, Daniel Mróz wrote:
> [...]
> Ja nie narzekam. Ja informuje na wypadek gdyby ktos nie zauwazyl :)

> Takie sa chyba zalozenia Ac/Ac-Ready

sugerujesz ze zalozeniem Ac jest niestabilnosc ? :)
hehe.... z tym python-pygtk byly wojny niedawno, wydawalo mi sie ze to
co jest na ftp juz dziala, widocznei nie, ale sprawdze to dopierdo w
domu.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl