Opis instalacja PostgreSQLa na DC dla leniwych

Łukasz Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Pon, 8 Gru 2003, 16:35:25 CET

Witam,

Dnia Mon, 8 Dec 2003 16:29:04 +0100 (CET) Andrzej Krzysztofowicz
napisał:
> To musisz dorobic wsparcie w rc-scripts.
> SOD#1

Przerasta mnie to. Pozwole sobie zgłosić ficzer, tylko dokładnie to
opiszę.

Pozdrawiam,
Łukasz

PS. Dodałem trochę poprawek, czekam na dalsze uwagi dotyczące
PLD-PGSQL.txt

--
Łukasz Nowak | Civilization starts with espresso...