wersja db (nie, nie chodzi o 4.2)

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 8 Gru 2003, 21:52:45 CET

Budowałem perl-BerkeleyDB i jeden z testów nie udawał się -
BerkeleyDB::DB_VERSION_STRING różniło się od
BerkeleyDB::db_version($version_major, $minor, $patch)
Zawartosć tych stałych wygląda mniej więcej tak:
"Sleepycat Software: Berkeley DB 4.1.25: (August  5, 2003)"
Jest tam data zbudowania biblioteki. Problem jest taki, że
DB_VERSION_STRING jest w db.h (a więc pakiet db-devel) a db_version
jest zaszyte w bibliotece (pakiet db). Miałem zainstalowane różne
release db i db-devel i się mu to nie podobało.

BerkeleyDB głupi test robi, czy te wersje powinny być zgodne?

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --