[KDE] DEVEL->HEAD

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pon, 8 Gru 2003, 22:11:23 CET

On pon 08. grudnia 2003 22:07, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Zgodnie z tym o czym mówilismy tutaj w zeszłym tygodniu - dzisiaj w nocy
> chcę zacząć mergowanie.
>
> Ostatni raz pytam: Ma ktos coś przeciwko, lub chce przenieść na innego
> brancha 3.1.4 ?

3.1.4 nawet się nie kompiluje (patrz moje posty sprzed kilku dni)
więc sucka! z nimi do DEV_NULL ;-)

3.2 które wrzuciłeś działa miodzio, jedynie nie wiem jak z tym certyfikatem
SSLa.. kmail arkowi zapisuje certyfikat, mi nie, a nie wiem gdzie go ręcznie
wrzucić żeby mi kmail nie pluł się, że certyfikat nie przeszedł testu
wiarygodności (sam go podpisywałem i domena jest nietaka;>)
No ale klikanie na "Na zawsze" nie pomaga i przy następnym uruchomieniu kmail
znów muszę klikać i tak w kółko.

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]