SPECS: libao.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 8 Gru 2003, 22:56:22 CET

On Sun, Dec 07, 2003 at 04:53:11PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Oki, ale domyślasz się kogo będę gonił, jeśli się nas zlinkuje z czymś, z czym
> nie powinien? :)

Osoby zainteresowane pakietem, który wciąga niechciane zależności? ;>

arts z -rDEVEL (wkrótce HEAD) w końcu poprawiłem, bardziej
problematycznych rzeczy nie powinno być.

PS. nas okazuje się nie być czymś całkowicie niespotykanym.
Dzisiaj dostałem drugi sygnał o zainteresowaniu tym systemem
(tym razem nie związany z PLD).
Mało - bo mało kto używa (słucha) dźwięku ze zdalnej maszyny. Ale jak
już używa, to są praktycznie tylko dwa rozwiązania: esd i nas.