AMD64 ( było: Re: glibc.spec z HEAD popusty)

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 9 Gru 2003, 12:14:52 CET

Dnia Tuesday 09 of December 2003 12:10, Jacek Konieczny napisał:

> Ale raczej 64-bitowe binarki na takim systemie nie będą działać.
Nie dzialaja.
> Pracuje już ktoś nad kernelem dla AMD64?
jezeli mialby byc tojedynie 2.6, 2.4 nie udalo mi sie skompilowac/odpalic.
Narazie maszynka ktora byla pojechala, ale z tego co patrzylem to zrobienie
kernela PLD'owego na AMD64 to kwestia konfiguracji i co najwyzej kilku latek.
Wiekszy problem z bootstrapowaniem czegos takiego jest, bo trzeba w dokladnej
kolejnosci budowac pakiety, czasami biorac od innych, ale jakos to szlo (bo
szybkie :)
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871