mozilla-firebird

robert j. wozny speedy w ziew.org
Wto, 9 Gru 2003, 14:11:20 CET

Quoting Tomasz Kowalczyk <kowalczt w ee.pw.edu.pl>:

> eh.. czepiasz sie o szczególy :).
> w sumie to wydaje mi sie ze nie powinno byc problemow na tych arch.

nie czepiam się. są jednak różnice pomiędzy athlonem a ppc czy
sparkiem (może takie, że athlon to little-endian, a ppc/smark to
bigendian?)... więc dokładnie chodziło mi o to, czy _firebird_ działa
na platformach INNYCH niż cholerne x86...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,