SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 9 Gru 2003, 15:22:23 CET

> bo standardowe 32 nie pasuje, wtedy wchrzania sie ikonka z mixera 32x32
> a reszta jest "niższa" wyglada to tak jak by panel byl za gruby w
> stosunku do calosci, to jest kosmetyczna zmiana i dotyczy tylko
> defaultowego ustawienia startowego gornego panela, kazdy moze sobie
> zmienic.

Faktycznie było. Kurde, mój admin się bawił amavisem i listy
podochodziły ... niektóre :(

Jednak nie zmieniałbym standardowego zachowania GNOME -- skoro działa
tak jak jest. Chociaż faktycznie węższe może być lepsze, to (jak sam
napisałeś) każdy może sobie ustawić szerokość jaką woli jak 32 mu nie
pasuje. Organem kompetentnym do zmiany domyślnego zachowania jest team
GNOME (oczywiście podesłałeś im sugestie do rozważenia dla najbliższej
wersji?).

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |