Polityka informacyjna PLD

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 9 Gru 2003, 19:56:37 CET

Dnia Sun, 07 Dec 2003 22:32:01 +0100 użyszkodnik Marcin Doliński
<devel-pl w pld-dc.org> napisał:

> Lepszy wieczór ;)
> [...]
>
> Mieliśny już takiego co pisał longlettery :) Jeśli chodzi o to o czym
> piszesz, mam w pełni diabelski plan :)
> Stworzenie systemu rejestracji użytkowników PLD. Coś takiego przyda
> nam się do celów statystycznych i do informowania o różnych updatach.
> Rejestrujący użytkownik zaznacza ile ma maszyn działających na PLD,
> jakie linie wykorzystuje i do jakich celów go używa. Będzie też
> możliwość wybrania subskrybcji na maila, informacji o lukach security,
> [...]

IMHO za - mogę pomóc od przyszłego tygodnia ("wywalają" mnie z pracy :P)
Może jest jakiś modulik pobierający feedy do Plone? Wtedy można by łatwo
takie dwa systemu "synchronizować", nie musząc się martwić o jakieś
ograniczenia Plone...

--
DeeJay1

P.S. Nie, tym razem mi nie wyjdzie tak jak z WTFem :P