SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 9 Gru 2003, 22:05:40 CET

On Tue, Dec 09, 2003 at 09:41:22PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> oczywiscie, zrobily to chyba wszystkie dystrybucje, wątpie jednak aby
> GNOME team przejmowal sie takimi blachostkami, oni dostarczają programy,
> defaultowe GNOME nie jest ani piekne ani dopasowane, a przystosowanie
> tego do stanu przyjemnej uzywalnosci po odpaleniu to juz kwestia kazdej
> dystrybucji i Ximiana :)
>
> gdybys chcial uzywac czystego gnome to nie bylbys zbytnio zadowolony, bo
> czesc rzeczy poprostu nie dziala, tak jak bysmy sie tego spodziewali, a
> dostosowanie zajeloby ci czas ktory moglbys poswiecic na bardziej owocne
> [...]
niby tak. tylko:
1. z założenia gnome powinno być dostosowane do HIG
2. łatki trzeba utrzymywać

więc:
1. jeśli coś jest nie tak z gnome jeśli chodzi o HIG, to trzeba im o tym
   mówić/pisać
2. czy jest sens utrzymywać łaty, które nie zostaną nigdy zaakceptowane
   przez gnome team?

    wrobell <wrobell w ite.pl>