SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Wto, 9 Gru 2003, 22:26:17 CET

W liście z wto, 09-12-2003, godz. 22:05, wrobell pisze:

> niby tak. tylko:
> 1. z założenia gnome powinno być dostosowane do HIG
> 2. łatki trzeba utrzymywać
>
> więc:
> 1. jeśli coś jest nie tak z gnome jeśli chodzi o HIG, to trzeba im o tym
>    mówić/pisać
> 2. czy jest sens utrzymywać łaty, które nie zostaną nigdy zaakceptowane
>    przez gnome team?

tak, bo gnome team nie zajmuje sie juz gnomem 2.4 od jakiegos czasu, a
to takie uzywane GNOME ksztaltuje tak naprawde ximian i redhat a nie
gnome team (to moja prywatna obserwacja), chociaz najwiecej developerow
gnome jest wlasnie z ximiana i redhata (maly paradoks)

pozatym niektore moduly gnome reaguja na raporty zupelnie jak PLD, czyli
prawie wcale.

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD